Opgelost: Automatische incasso’s vertraagd vanwege software storing

Contributie van afgelopen periode wordt stapsgewijs geïnd

Leden bij wie we via automatische incasso contributie innen hebben een tijdje geen contributie betaald. Hierover heeft u eerder bericht kunnen lezen. Inmiddels zijn de problemen verholpen en zijn we begonnen met het herstellen van de achterstand. We kunnen ons voorstellen dat het voor u niet fijn of misschien zelfs onmogelijk is als er plots meerdere termijnen in één keer worden afgeschreven. En het laatste dat we willen is dat u in de problemen komt door uw lidmaatschap. Daarom is nu alleen de eerste achterstallige termijn door ons geïnd. Zo heeft u niet plots een lege bankrekening. De andere twee termijn innen we rond 12 december en 27 december.


Wat ging er mis?

We kampten met ICT problemen en hierdoor is het tijdelijk niet mogelijk om de automatische incasso’s door te voeren. Het gaat om contributie vanaf oktober voor leden die per maand betalen en om het vierde kwartaal van 2018 voor de leden die per kwartaal betalen. Hoe lang het probleem precies zal duren weten we niet. Helaas valt dit buiten onze controle, veel excuses voor dit ongemak.


Wat als ik het niet kan betalen? 

Als u zich grote zorgen maakt over de resterende contributieachterstand, kunt u contact opnemen met info@kunstenbond.nl om een betaalregeling af te spreken.